Posicionamiento SEO
O posicionamento en buscadores ou optimización de motores de procura é o proceso de mellorar a visibilidade dun sitio web nos resultados orgánicos dos diferentes buscadores. Tamén é frecuente nomealo polo seu título inglés, SÉ ( Search Engine Optimization).
O SEO é unha das “disciplinas” que máis cambiou nos últimos anos. Só temos que fixarnos na gran cantidade de actualizacións que houbo de Penguin e Panda, e como estas deron un volta de 180 graos ao que se entendía por SEO ata hai pouco. Agora co SEO perséguese o que o propio Matt Cutts cualifica como “ Search Experience Optimization” ou o que é o mesmo, “todo polo usuario”.
Aínda que existen miles de factores nos que un motor de procura baséase para posicionar unha páxina ou outra se podería dicir que hai dous factores básicos: a autoridade e a relevancia
- A autoridade é basicamente a popularidade dunha web. Canto máis popular sexa máis valiosa é a información que contén. Este factor é o que un motor de procura ten máis en conta dado que se basea na propia experiencia do usuario. Canto máis se comparta un contido é que a máis usuarios pareceulles útil.
- A relevancia é a relación que ten unha páxina fronte a unha procura dada. Isto non é simplemente que unha páxina conteña unha chea de veces o termo buscado (nos comezos era así) se non que un motor de procura baséase en centos de factores on- site para determinar isto.
O noso servizo de ASESORÍA E CONSULTORÍA Web darache a tranquilidade necesaria en todo o relacionado coa xestión, mellora e actualización da túa WEB
Non só iso, aumentaremos as conversións e clientes potenciais, mellorar o posicionamento nos buscadores, mellorar a reputación da túa empresa e da túa marca, estratexicamente promocionar a túa web, analizar os teus visitantes do sitio web e servir de ligazón co equipo de desenvolvemento, segundo sexa necesario.
Ter acceso á nosa experiencia é como ter o teu propio departamento web persoal con profesionais da internet, pero dunha maneira moito máis efectiva respecto a custos, resultados e calidade.
Servizos de consultoría de xestión:
- Optimización e desenvolvemento – Continuamente monitoramos e melloramos sitios web dos nosos clientes para asegurarse de que funcionan ben e que ofrecen aos visitantes co que están a buscar, ademais de atraer novos visitantes a aumentar o tráfico web.
- Consultoría de Marketing na internet – Lograr o máximo volume de tráfico ao seu sitio a través dunha estratexia coordinada de márketing na internet é a única forma en que se dará conta das súas vendas en liña e o seu potencial beneficio.
- Consultoría de Analíticas Web – Saber como a túa web está a funcionar e como os visitantes responder a ela é vital para o éxito da súa empresa e a planificación anticipada.
Debido aos nosos servizos de consultoría e asesoría en SEO e SEM estamos totalmente actualizados cos novos algoritmos. Isto tamén nos permite empaparnos coas necesidades do mercado e investigamos e aprendemos constantemente a maneira de actuar de todo tipo de clientes potenciais para o teu negocio.
As formacións son totalmente personalizadas e individualizadas. Aprenderás todo o necesario para a túa empresa. A formación será totalmente práctica na que aprenderás a optimizar e posicionar a túa web.
Despois da formación contarás con 1 mes de asesoría gratuíta para as dúbidas que che poidan xurdir e poder acompañarche nos inicios da optimización.
Coñeces a importancia da analítica para estratexias de márketing?
Vivimos inmersos na era da información. Isto permítenos ter acceso a miles de millóns de datos cos que traballar. Neste panorama o máis importante é determinar que información recoller, como agrupala, as técnicas para utilizala e, sobre todo, os mecanismos para medila.
Se estás inmerso no mundo en liña poderás medir todo o que che propoñas. De feito, apostar por utilizar a analítica para estratexias de márketing é unha das mellores decisións que podes tomar.
Actualmente te expós a tanta información que resulta complicado coñecer en que grao axúdache tanta cantidade de datos. E sobre todo dar con estatísticas específicas que mostren como afecta o teu negocio. Un exceso de información pódenos levar á inacción. Tanto é negativo o exceso como o defecto de datos e a súa análise.
Lembra que medir os datos de competencia, segmento de público e resultados non é o paso que pecha o ciclo dunha estratexia. Todo o contrario: É o comezo. Dependendo dos resultados obtidos, terás que aplicar certos cambios nas túas estratexias de márketing en liña. As analíticas de márketing son tan valiosas como as ideas que extraes delas e a estratexia que constrúes ao redor destas percepcións.
- Posicionamento SEO
Posicionamiento SEO
O posicionamento en buscadores ou optimización de motores de procura é o proceso de mellorar a visibilidade dun sitio web nos resultados orgánicos dos diferentes buscadores. Tamén é frecuente nomealo polo seu título inglés, SÉ ( Search Engine Optimization).
O SEO é unha das “disciplinas” que máis cambiou nos últimos anos. Só temos que fixarnos na gran cantidade de actualizacións que houbo de Penguin e Panda, e como estas deron un volta de 180 graos ao que se entendía por SEO ata hai pouco. Agora co SEO perséguese o que o propio Matt Cutts cualifica como “ Search Experience Optimization” ou o que é o mesmo, “todo polo usuario”.
Aínda que existen miles de factores nos que un motor de procura baséase para posicionar unha páxina ou outra se podería dicir que hai dous factores básicos: a autoridade e a relevancia
- A autoridade é basicamente a popularidade dunha web. Canto máis popular sexa máis valiosa é a información que contén. Este factor é o que un motor de procura ten máis en conta dado que se basea na propia experiencia do usuario. Canto máis se comparta un contido é que a máis usuarios pareceulles útil.
- A relevancia é a relación que ten unha páxina fronte a unha procura dada. Isto non é simplemente que unha páxina conteña unha chea de veces o termo buscado (nos comezos era así) se non que un motor de procura baséase en centos de factores on- site para determinar isto.
- Asesoría e Consultoría
O noso servizo de ASESORÍA E CONSULTORÍA Web darache a tranquilidade necesaria en todo o relacionado coa xestión, mellora e actualización da túa WEB
Non só iso, aumentaremos as conversións e clientes potenciais, mellorar o posicionamento nos buscadores, mellorar a reputación da túa empresa e da túa marca, estratexicamente promocionar a túa web, analizar os teus visitantes do sitio web e servir de ligazón co equipo de desenvolvemento, segundo sexa necesario.
Ter acceso á nosa experiencia é como ter o teu propio departamento web persoal con profesionais da internet, pero dunha maneira moito máis efectiva respecto a custos, resultados e calidade.
Servizos de consultoría de xestión:
- Optimización e desenvolvemento – Continuamente monitoramos e melloramos sitios web dos nosos clientes para asegurarse de que funcionan ben e que ofrecen aos visitantes co que están a buscar, ademais de atraer novos visitantes a aumentar o tráfico web.
- Consultoría de Marketing na internet – Lograr o máximo volume de tráfico ao seu sitio a través dunha estratexia coordinada de márketing na internet é a única forma en que se dará conta das súas vendas en liña e o seu potencial beneficio.
- Consultoría de Analíticas Web – Saber como a túa web está a funcionar e como os visitantes responder a ela é vital para o éxito da súa empresa e a planificación anticipada.
- Formación en Posicionamento web
Debido aos nosos servizos de consultoría e asesoría en SEO e SEM estamos totalmente actualizados cos novos algoritmos. Isto tamén nos permite empaparnos coas necesidades do mercado e investigamos e aprendemos constantemente a maneira de actuar de todo tipo de clientes potenciais para o teu negocio.
As formacións son totalmente personalizadas e individualizadas. Aprenderás todo o necesario para a túa empresa. A formación será totalmente práctica na que aprenderás a optimizar e posicionar a túa web.
Despois da formación contarás con 1 mes de asesoría gratuíta para as dúbidas que che poidan xurdir e poder acompañarche nos inicios da optimización.
- Analítica e estratexias
Coñeces a importancia da analítica para estratexias de márketing?
Vivimos inmersos na era da información. Isto permítenos ter acceso a miles de millóns de datos cos que traballar. Neste panorama o máis importante é determinar que información recoller, como agrupala, as técnicas para utilizala e, sobre todo, os mecanismos para medila.
Se estás inmerso no mundo en liña poderás medir todo o que che propoñas. De feito, apostar por utilizar a analítica para estratexias de márketing é unha das mellores decisións que podes tomar.
Actualmente te expós a tanta información que resulta complicado coñecer en que grao axúdache tanta cantidade de datos. E sobre todo dar con estatísticas específicas que mostren como afecta o teu negocio. Un exceso de información pódenos levar á inacción. Tanto é negativo o exceso como o defecto de datos e a súa análise.
Lembra que medir os datos de competencia, segmento de público e resultados non é o paso que pecha o ciclo dunha estratexia. Todo o contrario: É o comezo. Dependendo dos resultados obtidos, terás que aplicar certos cambios nas túas estratexias de márketing en liña. As analíticas de márketing son tan valiosas como as ideas que extraes delas e a estratexia que constrúes ao redor destas percepcións.
