Áncora Vigo Marketing online

Posicionamento SEO en galego

Pídenos unha auditoría SEO totalmente gratuíta

Posicionamiento SEO

O posicionamento en buscadores ou optimización de motores de procura é o proceso de mellorar a visibilidade dun sitio web nos resultados orgánicos dos diferentes buscadores. Tamén é frecuente nomealo polo seu título inglés, SÉ ( Search Engine Optimization).

O SEO é unha das “disciplinas” que máis cambiou nos últimos anos. Só temos que fixarnos na gran cantidade de actualizacións que houbo de Penguin e Panda, e como estas deron un volta de 180 graos ao que se entendía por SEO ata hai pouco. Agora co SEO perséguese o que o propio Matt Cutts cualifica como “ Search Experience Optimization” ou o que é o mesmo, “todo polo usuario”.

Aínda que existen miles de factores nos que un motor de procura baséase para posicionar unha páxina ou outra se podería dicir que hai dous factores básicos: a autoridade e a relevancia

  • A autoridade é basicamente a popularidade dunha web. Canto máis popular sexa máis valiosa é a información que contén. Este factor é o que un motor de procura ten máis en conta dado que se basea na propia experiencia do usuario. Canto máis se comparta un contido é que a máis usuarios pareceulles útil.
  • A relevancia é a relación que ten unha páxina fronte a unha procura dada. Isto non é simplemente que unha páxina conteña unha chea de veces o termo buscado (nos comezos era así) se non que un motor de procura baséase en centos de factores on- site para determinar isto.

O noso servizo de ASESORÍA E CONSULTORÍA Web darache a tranquilidade necesaria en todo o relacionado coa xestión, mellora e actualización da túa WEB

Non só iso, aumentaremos as conversións e clientes potenciais, mellorar o posicionamento nos buscadores, mellorar a reputación da túa empresa e da túa marca, estratexicamente promocionar a túa web, analizar os teus visitantes do sitio web e servir de ligazón co equipo de desenvolvemento, segundo sexa necesario.

Ter acceso á nosa experiencia é como ter o teu propio departamento web persoal con profesionais da internet, pero dunha maneira moito máis efectiva respecto a custos, resultados e calidade.

Servizos de consultoría de xestión:

  • Optimización e desenvolvemento – Continuamente monitoramos e melloramos sitios web dos nosos clientes para asegurarse de que funcionan ben e que ofrecen aos visitantes co que están a buscar, ademais de atraer novos visitantes a aumentar o tráfico web.
  • Consultoría de Marketing na internet – Lograr o máximo volume de tráfico ao seu sitio a través dunha estratexia coordinada de márketing na internet é a única forma en que se dará conta das súas vendas en liña e o seu potencial beneficio.
  • Consultoría de Analíticas Web – Saber como a túa web está a funcionar e como os visitantes responder a ela é vital para o éxito da súa empresa e a planificación anticipada.

Debido aos nosos servizos de consultoría e asesoría en SEO e SEM estamos totalmente actualizados cos novos algoritmos. Isto tamén nos permite empaparnos coas necesidades do mercado e investigamos e aprendemos constantemente a maneira de actuar de todo tipo de clientes potenciais para o teu negocio.

As formacións son totalmente personalizadas e individualizadas. Aprenderás todo o necesario para a túa empresa. A formación será totalmente práctica na que aprenderás a optimizar e posicionar a túa web.

Despois da formación contarás con 1 mes de asesoría gratuíta para as dúbidas que che poidan xurdir e poder acompañarche nos inicios da optimización.

Coñeces a importancia da analítica para estratexias de márketing?

Vivimos inmersos na era da información. Isto permítenos ter acceso a miles de millóns de datos cos que traballar. Neste panorama o máis importante é determinar que información recoller, como agrupala, as técnicas para utilizala e, sobre todo, os mecanismos para medila.

Se estás inmerso no mundo en liña poderás medir todo o que che propoñas. De feito, apostar por utilizar a analítica para estratexias de márketing é unha das mellores decisións que podes tomar.

Actualmente te expós a tanta información que resulta complicado coñecer en que grao axúdache tanta cantidade de datos. E sobre todo dar con estatísticas específicas que mostren como afecta o teu negocio. Un exceso de información pódenos levar á inacción. Tanto é negativo o exceso como o defecto de datos e a súa análise.

Lembra que medir os datos de competencia, segmento de público e resultados non é o paso que pecha o ciclo dunha estratexia. Todo o contrario: É o comezo. Dependendo dos resultados obtidos, terás que aplicar certos cambios nas túas estratexias de márketing en liña. As analíticas de márketing son tan valiosas como as ideas que extraes delas e a estratexia que constrúes ao redor destas percepcións.

Posicionamento SEO

Posicionamiento SEO

O posicionamento en buscadores ou optimización de motores de procura é o proceso de mellorar a visibilidade dun sitio web nos resultados orgánicos dos diferentes buscadores. Tamén é frecuente nomealo polo seu título inglés, SÉ ( Search Engine Optimization).

O SEO é unha das “disciplinas” que máis cambiou nos últimos anos. Só temos que fixarnos na gran cantidade de actualizacións que houbo de Penguin e Panda, e como estas deron un volta de 180 graos ao que se entendía por SEO ata hai pouco. Agora co SEO perséguese o que o propio Matt Cutts cualifica como “ Search Experience Optimization” ou o que é o mesmo, “todo polo usuario”.

Aínda que existen miles de factores nos que un motor de procura baséase para posicionar unha páxina ou outra se podería dicir que hai dous factores básicos: a autoridade e a relevancia

  • A autoridade é basicamente a popularidade dunha web. Canto máis popular sexa máis valiosa é a información que contén. Este factor é o que un motor de procura ten máis en conta dado que se basea na propia experiencia do usuario. Canto máis se comparta un contido é que a máis usuarios pareceulles útil.
  • A relevancia é a relación que ten unha páxina fronte a unha procura dada. Isto non é simplemente que unha páxina conteña unha chea de veces o termo buscado (nos comezos era así) se non que un motor de procura baséase en centos de factores on- site para determinar isto.
Asesoría e Consultoría

O noso servizo de ASESORÍA E CONSULTORÍA Web darache a tranquilidade necesaria en todo o relacionado coa xestión, mellora e actualización da túa WEB

Non só iso, aumentaremos as conversións e clientes potenciais, mellorar o posicionamento nos buscadores, mellorar a reputación da túa empresa e da túa marca, estratexicamente promocionar a túa web, analizar os teus visitantes do sitio web e servir de ligazón co equipo de desenvolvemento, segundo sexa necesario.

Ter acceso á nosa experiencia é como ter o teu propio departamento web persoal con profesionais da internet, pero dunha maneira moito máis efectiva respecto a custos, resultados e calidade.

Servizos de consultoría de xestión:

  • Optimización e desenvolvemento – Continuamente monitoramos e melloramos sitios web dos nosos clientes para asegurarse de que funcionan ben e que ofrecen aos visitantes co que están a buscar, ademais de atraer novos visitantes a aumentar o tráfico web.
  • Consultoría de Marketing na internet – Lograr o máximo volume de tráfico ao seu sitio a través dunha estratexia coordinada de márketing na internet é a única forma en que se dará conta das súas vendas en liña e o seu potencial beneficio.
  • Consultoría de Analíticas Web – Saber como a túa web está a funcionar e como os visitantes responder a ela é vital para o éxito da súa empresa e a planificación anticipada.
Formación en Posicionamento web

Debido aos nosos servizos de consultoría e asesoría en SEO e SEM estamos totalmente actualizados cos novos algoritmos. Isto tamén nos permite empaparnos coas necesidades do mercado e investigamos e aprendemos constantemente a maneira de actuar de todo tipo de clientes potenciais para o teu negocio.

As formacións son totalmente personalizadas e individualizadas. Aprenderás todo o necesario para a túa empresa. A formación será totalmente práctica na que aprenderás a optimizar e posicionar a túa web.

Despois da formación contarás con 1 mes de asesoría gratuíta para as dúbidas que che poidan xurdir e poder acompañarche nos inicios da optimización.

Analítica e estratexias

Coñeces a importancia da analítica para estratexias de márketing?

Vivimos inmersos na era da información. Isto permítenos ter acceso a miles de millóns de datos cos que traballar. Neste panorama o máis importante é determinar que información recoller, como agrupala, as técnicas para utilizala e, sobre todo, os mecanismos para medila.

Se estás inmerso no mundo en liña poderás medir todo o que che propoñas. De feito, apostar por utilizar a analítica para estratexias de márketing é unha das mellores decisións que podes tomar.

Actualmente te expós a tanta información que resulta complicado coñecer en que grao axúdache tanta cantidade de datos. E sobre todo dar con estatísticas específicas que mostren como afecta o teu negocio. Un exceso de información pódenos levar á inacción. Tanto é negativo o exceso como o defecto de datos e a súa análise.

Lembra que medir os datos de competencia, segmento de público e resultados non é o paso que pecha o ciclo dunha estratexia. Todo o contrario: É o comezo. Dependendo dos resultados obtidos, terás que aplicar certos cambios nas túas estratexias de márketing en liña. As analíticas de márketing son tan valiosas como as ideas que extraes delas e a estratexia que constrúes ao redor destas percepcións.

PLAN ESTRATÉXICO:
Facémolo nós ou, se prefires, ensinámosche a facelo ti mism@

Análise de situación

Establecemento de obxectivos

Recursos e capacidades

Accións a realizar

Análise de datos

Revisión de estratexia

Usamos cookies para personalizar contenido y anuncios, para proporcionar funciones de redes sociales y para analizar nuestro tráfico. También compartimos información sobre su uso de nuestro sitio con nuestros socios de redes sociales, publicidad y análisis.

Cookies settings
Accepto
Política de Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Política de Cookies Ley de Servicios de la Sociedad de la Información LSSI CE Debido a la entrada en vigor de la referente modificación de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información LSSI CE establecida por el Real Decreto 13/2012, es de obligación obtener el consentimiento expreso del usuario de todas las páginas web que usan cookies prescindibles, antes de que éste navegue por ellas. ¿QUÉ SON LAS COOKIES? Las cookies y otras tecnologías similares tales como local shared objects, flash cookies o píxeles, son herramientas empleadas por los servidores Web para almacenar y recuperar información acerca de sus visitantes, así como para ofrecer un correcto funcionamiento del sitio. Mediante el uso de estos dispositivos se permite al servidor Web recordar algunos datos concernientes al usuario, como sus preferencias para la visualización de las páginas de ese servidor, nombre y contraseña, productos que más le interesan, etc.   COOKIES AFECTADAS POR LA NORMATIVA Y COOKIES EXCEPTUADAS Según la directiva de la UE, las cookies que requieren el consentimiento informado por parte del usuario son las cookies de analítica y las de publicidad y afiliación, quedando exceptuadas las de carácter técnico y las necesarias para el funcionamiento del sitio web o la prestación de servicios expresamente solicitados por el usuario. ¿QUÉ TIPOS DE COOKIES EXISTEN?
  • Sobre los tipos de cookies, existen cinco grandes grupos: Cookies analíticas: recogen información del uso que se realiza del sitio
  • Cookies sociales: son aquellas necesarias para redes sociales externas.
  • Cookies de afiliados: permiten hacer un seguimiento de las visitas procedentes de otras webs, con las que el sitio web establece un contrato de afiliación (empresas de afiliación). Cookies de publicidad y comportamentales: recogen información sobre las preferencias y elecciones personales del usuario (retargeting).
  • Cookies técnicas y funcionales: son las estrictamente necesarias para el uso del sitio web y para la prestación del servicio
  COOKIES QUE SE PUEDA UTILIZAR EN ESTE LUGAR WEB Cookies analíticas Cookies técnicas y funcionales Cookies sociales Cookies de afiliados         ¿ COMO PUEDO DESACTIVAR LAS COOKIES ? La mayoría de los navegadores indican cómo configurar su navegador para que no acepte cookies, para que le notifique cada vez que reciba una nueva cookie, así como para desactivarlas completamente. Para controlar qué uso quiere que se haga de su información, puede configurar el navegador de su terminal en la forma que estime más conveniente para Vd. En todo caso, le hacemos notar que si se desactivan las cookies técnicas y/o de funcionamiento, la calidad de la página web puede disminuir o puede que cueste más identificarle. Le indicamos los siguientes enlaces, donde podrá encontrar más información sobre los diferentes navegadores: ⦁ Opera http://help.opera.com/Linux/10.60/es-ES/cookies.html   Otros navegadores: Consulte la documentación del navegador que tenga instalado.
Save settings
Cookies settings