Áncora Vigo Marketing online

Por que é importante que mellores a visibilidade do teu negocio na internet en tempos de COVID?

26 Xan
2022

Atopámonos nunha época moi convulsa na que a utilización da internet por parte dos usuarios aumentou considerablemente. Atopámonos con persoas que nunca compraran por internet, agora fano e están decididas a seguir facéndoo. Algunhas estatísticas que atopamos fálannos de que estas persoas suman un 33%. Por iso, as empresas que non estaban na internet non só non existen senón que a súa competencia, que si que estaba na internet, leven o seu parte de mercado obxectivo. Mesmo podemos dicir que as empresas que non se sumaron ao carro da internet, terminaron en quebra ou moi tocadas negativamente.

Así, podemos dicir que aspectos do márketing en liña como o posicionamento web, Google ADS ( SEM) ou as redes sociais ( SMO), xa se converteron en aspectos fundamentais durante esta pandemia.

Se temos unha empresa (de calquera sector) debemos ter en conta que é vital contar cunha boa presenza en redes sociais e un bo posicionamento web (SEO) para dar a coñecer a túa empresa dunha forma rápida e para poder comercializar os teus produtos a través da rede.

Como facemos un bo posicionamento web(SEO)?

Aínda que poida parecer o contrario, a realidade é que facer un bo posicionamento web é moi complicado. A pesar de que a día de hoxe existen moitas ferramentas que facilitan a tarefa de posicionar a nosa web, temos que ter en conta que esta tarefa pode chegar a ser complicada para unha persoa allea. Ademais de non ser capaz, os resultados non serían os óptimos nin esperados.

Detallámosvos algunhas da características SEO que poden axudar a posicionar a nosa web:

  • Escribir textos de calidade con contidos orixinais e baseados no interese do usuario.
  • Contar cunha páxina web rápida e profesional
  • Contar cunha páxina web ben estruturada para que o usuario poida atopar o que busca dunha maneira rápida e eficaz.
  • Estudar as vantaxes competitivas da túa competencia é relevante para saber por que vantaxes está a posicionarse e nós poder melloralas.
  • Estudar que é o que busca o usuario e como o busca. A día de hoxe Google baséase, á hora de posicionar unha web, na experiencia de usuario e xa non en clasificacións.
  • Optimizar toda a páxina web para os principais buscadores da internet
  • Contar cunha ficha de Google My Business para o teu negocio local
  • Google My Business para tu negocio local

Todo isto non sería suficiente á hora de posicionar pero se necesarios e un bo punto de partida.

  Calquera consulta podes poñerche en contacto con nós en Áncora Vigo. Somos consultores e formadores en Marketing dixital e Google Partner.

xabier@ancoravigo.es
author

Usamos cookies para personalizar contenido y anuncios, para proporcionar funciones de redes sociales y para analizar nuestro tráfico. También compartimos información sobre su uso de nuestro sitio con nuestros socios de redes sociales, publicidad y análisis.

Cookies settings
Accepto
Política de Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Política de Cookies Ley de Servicios de la Sociedad de la Información LSSI CE Debido a la entrada en vigor de la referente modificación de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información LSSI CE establecida por el Real Decreto 13/2012, es de obligación obtener el consentimiento expreso del usuario de todas las páginas web que usan cookies prescindibles, antes de que éste navegue por ellas. ¿QUÉ SON LAS COOKIES? Las cookies y otras tecnologías similares tales como local shared objects, flash cookies o píxeles, son herramientas empleadas por los servidores Web para almacenar y recuperar información acerca de sus visitantes, así como para ofrecer un correcto funcionamiento del sitio. Mediante el uso de estos dispositivos se permite al servidor Web recordar algunos datos concernientes al usuario, como sus preferencias para la visualización de las páginas de ese servidor, nombre y contraseña, productos que más le interesan, etc.   COOKIES AFECTADAS POR LA NORMATIVA Y COOKIES EXCEPTUADAS Según la directiva de la UE, las cookies que requieren el consentimiento informado por parte del usuario son las cookies de analítica y las de publicidad y afiliación, quedando exceptuadas las de carácter técnico y las necesarias para el funcionamiento del sitio web o la prestación de servicios expresamente solicitados por el usuario. ¿QUÉ TIPOS DE COOKIES EXISTEN?
  • Sobre los tipos de cookies, existen cinco grandes grupos: Cookies analíticas: recogen información del uso que se realiza del sitio
  • Cookies sociales: son aquellas necesarias para redes sociales externas.
  • Cookies de afiliados: permiten hacer un seguimiento de las visitas procedentes de otras webs, con las que el sitio web establece un contrato de afiliación (empresas de afiliación). Cookies de publicidad y comportamentales: recogen información sobre las preferencias y elecciones personales del usuario (retargeting).
  • Cookies técnicas y funcionales: son las estrictamente necesarias para el uso del sitio web y para la prestación del servicio
  COOKIES QUE SE PUEDA UTILIZAR EN ESTE LUGAR WEB Cookies analíticas Cookies técnicas y funcionales Cookies sociales Cookies de afiliados         ¿ COMO PUEDO DESACTIVAR LAS COOKIES ? La mayoría de los navegadores indican cómo configurar su navegador para que no acepte cookies, para que le notifique cada vez que reciba una nueva cookie, así como para desactivarlas completamente. Para controlar qué uso quiere que se haga de su información, puede configurar el navegador de su terminal en la forma que estime más conveniente para Vd. En todo caso, le hacemos notar que si se desactivan las cookies técnicas y/o de funcionamiento, la calidad de la página web puede disminuir o puede que cueste más identificarle. Le indicamos los siguientes enlaces, donde podrá encontrar más información sobre los diferentes navegadores: ⦁ Opera http://help.opera.com/Linux/10.60/es-ES/cookies.html   Otros navegadores: Consulte la documentación del navegador que tenga instalado.
Save settings
Cookies settings