Atopámonos nunha época moi convulsa na que a utilización da internet por parte dos usuarios aumentou considerablemente. Atopámonos con persoas que nunca compraran por internet, agora fano e están decididas a seguir facéndoo. Algunhas estatísticas que atopamos fálannos de que estas persoas suman un 33%. Por iso, as empresas que non estaban na internet non só non existen senón que a súa competencia, que si que estaba na internet, leven o seu parte de mercado obxectivo. Mesmo podemos dicir que as empresas que non se sumaron ao carro da internet, terminaron en quebra ou moi tocadas negativamente.
Así, podemos dicir que aspectos do márketing en liña como o posicionamento web, Google ADS ( SEM) ou as redes sociais ( SMO), xa se converteron en aspectos fundamentais durante esta pandemia.
Se temos unha empresa (de calquera sector) debemos ter en conta que é vital contar cunha boa presenza en redes sociais e un bo posicionamento web (SEO) para dar a coñecer a túa empresa dunha forma rápida e para poder comercializar os teus produtos a través da rede.
Como facemos un bo posicionamento web(SEO)?
Aínda que poida parecer o contrario, a realidade é que facer un bo posicionamento web é moi complicado. A pesar de que a día de hoxe existen moitas ferramentas que facilitan a tarefa de posicionar a nosa web, temos que ter en conta que esta tarefa pode chegar a ser complicada para unha persoa allea. Ademais de non ser capaz, os resultados non serían os óptimos nin esperados.
Detallámosvos algunhas da características SEO que poden axudar a posicionar a nosa web:
- Escribir textos de calidade con contidos orixinais e baseados no interese do usuario.
- Contar cunha páxina web rápida e profesional
- Contar cunha páxina web ben estruturada para que o usuario poida atopar o que busca dunha maneira rápida e eficaz.
- Estudar as vantaxes competitivas da túa competencia é relevante para saber por que vantaxes está a posicionarse e nós poder melloralas.
- Estudar que é o que busca o usuario e como o busca. A día de hoxe Google baséase, á hora de posicionar unha web, na experiencia de usuario e xa non en clasificacións.
- Optimizar toda a páxina web para os principais buscadores da internet
- Contar cunha ficha de Google My Business para o teu negocio local
- Google My Business para tu negocio local
Todo isto non sería suficiente á hora de posicionar pero se necesarios e un bo punto de partida.
Comments are closed.